Regulamin serwisu internetowego

  1. Właścicielem serwisu internetowego skysnap.pl jest SkySnap sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-001 Warszawa), przy Al. Jerozolimskich 81, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem 0000579696, kapitał zakładowy 15.250 zł, NIP: 5223040482, REGON: 362701268, mail: office@skysnap.pl
  2. Ceny wydarzeń i produktów podane są w złotych polskich (PLN) lub dolarach amerykańskich (USD) i zawierają podatek VAT. Prezentowane ceny są wiążące w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Jeśli cena jest inna niż prezentowana w serwisie internetowym, Klient zostanie powiadomiony o tym drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  3. Serwis zastrzega sobie prawo możliwości:
    1. zmiany cen wydarzeń i produktów dostępnych w ofercie,
    2. wprowadzania nowych wydarzeń i produktów do oferty,
    3. wycofania niektórych wydarzeń i produktów ze sprzedaży,
    4. przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.
  4. Serwis gwarantuje pełną ochronę danych osobowych, które wykorzystywane będą wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i w celach marketingowych. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
  5. Możliwe formy płatności:
    1. przelew na konto
    2. system Przelewy24
    3. karta płatnicza za pośrednictwem systemu Przelewy24 W tytule zapłaty należy umieścić nazwę szkolenia lub produktu oraz swoje imię i nazwisko.
  6. Kwota należności wynikająca z formularza zamówienia na wydarzenie lub produkt powinna zostać zapłacona niezwłocznie po dokonaniu zamówienia. Po dokonaniu płatności przez system Przelewy24 wysyła on na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia płatności. 5 dni roboczych przed wydarzeniem Właściciel serwisu internetowego wysyła na podany adres e-mail dodatkową wiadomość z informacją o miejscu i godzinie rozpoczęcia wydarzenia.
  7. Serwis może nie zrealizować zamówienia:
    1. jeżeli formularz zgłoszeniowy wypełniony został niekompletnie lub błędnie,
    2. w przypadku nie uzyskaniu potwierdzenia zamówienia,
    3. w przypadku wycofania wydarzenia ze sprzedaży. Aby być pewnym sprawnej realizacji należy uważnie wypełnić wszystkich wymagane pola formularza i podać w zamówieniu numeru telefonu komórkowego.
  8. W przypadku odwołania szkolenia Właściciel serwisu internetowego dokona zwrotu wpłaconych środków na konto Klienta. Dotyczy to również sytuacji zmiany daty lub miejsca wydarzenia, o ile Klient zażąda zwrotu środków.
  9. Klient może złożyć reklamację. W celu jej dokonania należy skontaktować się z Iwoną Kozłowską drogą mailową (office@skysnap.pl) bądź listownie. Reklamacja powinna zawierać dane osoby zgłaszającej reklamację oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Właściciel serwisu internetowego rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania. Właściciel serwisu internetowego może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 14 (czternastu) dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany o tym drogą mailową w ciągu 14 (czternastu) dni.
  10. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 14 (czternastu) dni od jego złożenia bez podania przyczyny zgodnie z Dz.U.2014.827 art. 27. Termin 14-dniowy (czternastodniowy), w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia złożenia zamówienia.
  11. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
  12. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego
  13. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy miejscowo dla serwisu internetowego.
  14. Właściciel serwisu internetowego zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia i powiadomienia.

Pobierz raport o dronach

Sprawdź jak nowe technologie wkraczają do branży budowlanej i zmieniają podejście do codziennych zadań. Począwszy od inspekcji i pomiarów terenu, po wsparcie oraz komunikację zespołów na realizowanym projekcie.

Dowiesz się:

  • Do jakich zadań można używać drony,
  • Jak odpowiednio dobierać usługi i produkty,
  • Jakie korzyści odczuwają zespoły, które już wykorzystują tę technologię.

KONTAKT

Wypełnij formularz i umów się na prezentację naszych rozwiązań.

Napisz lub zadzwoń do nas, jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz rady.

Klikając przycisk "Wyślij" wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych, marketingowych i edukacyjnych od SkySnap sp. z o.o., al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, NIP: 5223040482, zgodnie z polityką prywatności.