Zasoby

Obsługa Klienta

W SkySnap wierzymy, że zadowolenie naszych klientów jest kluczem do sukcesu. Nasz zespół ds. obsługi klienta jest zawsze gotowy, aby odpowiedzieć na Twoje pytania, rozwiązać problemy i zapewnić wsparcie na każdym etapie współpracy.

Wybierz jak możemy Ci pomóc

Wsparcie techniczne

Masz pytania dotyczące naszych rozwiązań lub usług? Nasz zespół techniczny jest dostępny, aby pomóc Ci w konfiguracji, integracji oraz optymalizacji naszych usług.

Prezentacje i demo

Chcesz zobaczyć, jak nasze oprogramowanie może usprawnić Twoje procesy biznesowe? Umów się na bezpłatną prezentację lub demo, aby przekonać się o korzyściach płynących z naszych rozwiązań.

Konsultacje przed zakupem

Niezdecydowany? Nasz zespół ekspertów pomoże Ci wybrać najlepsze rozwiązanie dopasowane do specyfiki Twojej działalności, zapewniając pełne wsparcie na każdym etapie decyzji zakupowej.

Pomoc w migracji

Przechodzisz z innego systemu? Zapewniamy kompleksowe wsparcie w migracji danych i procesów, aby zapewnić płynne przejście do naszych usług.

Szkolenia i onboarding

Chcesz, aby Twój zespół jak najszybciej zaczął korzystać z naszego oprogramowania? Oferujemy dedykowane szkolenia i programy onboardingowe, które przyspieszą adaptację naszych narzędzi.

Zarządzanie subskrypcjami

Potrzebujesz pomocy przy zarządzaniu subskrypcjami? Nasi specjaliści pomogą Ci w zmianach planów, odnowieniach oraz rozwiązywaniu problemów związanych z płatnościami.

Program poleceń

Masz pytania odnośnie naszego programu poleceń? Chętnie na nie odpowiemy na temat tego jak działa nasz program polecaj Skysnap i zyskuj. Dołącz do naszego programu albo zapytaj nas. Gwarantujemy, że warto

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tu, aby pomóc!

Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się na możliwość współpracy z Tobą!

Portal on-line do analizy danych

Dedykowany system pozwala na łatwy dostęp do danych
dla wszystkich użytkowników, prowadzenie dokładnej inspekcji
z biura oraz budowanie bazy wiedzy o inwestycji.
Największe korzyści dla wszystkich zaangażowanych stron to:

  • Lepsza komunikacja – wspólny obraz sytuacji w terenie, dostępny w jednym miejscu przez przeglądarkę internetową
  • Trafne decyzje – informacje umożliwiające szybką identyfikację oraz pomiar niezbędnych elementów
  • Mniejsze koszty – zmniejszenie kosztów pozyskania danych,
    ułatwienie rozmów pomiędzy stronami dzięki stałemu dostępowi online oraz umożliwienie dokładnego planowania prac
  • Bezpieczeństwo – ograniczenie prac inspekcyjnych w terenie oraz na wysokościach
  • Budowanie bazy wiedzy o inwestycji – dokumentacja wykonana w różnych terminach, z możliwością odtworzenia stanu archiwalnego

KONTAKT

Wypełnij formularz i umów się na prezentację naszych rozwiązań.

Napisz lub zadzwoń do nas, jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz rady.

By clicking “Submit demo request” I acknowledge receipt of the SkySnap Privacy Policy