Materiały pomocnicze Geoportal SkySnap2024-10-22T13:23:35-01:00

Portal SKysnap

Materiały pomocnicze

Instrukcje użytkowania portalu, poradniki, historia zmian.

Dodatkowe materiały

Poradnik wgrywania danych, najczęściej zadawane pytania.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach mogę korzystać z usług działu wsparcia2024-10-16T13:30:55-01:00

W odróżnieniu od wielu naszych konkurentów oferujemy nasze rozwiązanie razem z polskim działem wsparcia, jesteśmy dostępni przez telefon, email oraz czat dla wszystkich naszych klientów w standardowych godzinach pracy od 9-17 w dni robocze. Poza wskazanymi godzinami pracy prosimy o kontakt mailowy. 

Jak trudny w użyciu jest Portal SkySnap 2024-10-15T21:04:27-01:00

Portal SkySnap jest dla każdego. Dla osób rozumiejących tematykę fotogrametrii z pewnością okaże się łatwy w użyciu. Dla pozostałych zainteresowanych może okazać się początkowo nieco trudniejszy, ale zależy nam, aby każdy potrafił się w nim odnaleźć. Oferujemy zatem dział wsparcia (w godzinach 9-17 w dni robocze), który chętnie odpowie na wszelkie pytania oraz rozwieje wątpliwości. Ponadto, aby umożliwić poznanie wszystkich funkcji Portalu SkySnap i zwiększyć potencjał użycia naszego narzędzia zapewniamy szereg możliwości poznania Portalu od środku. Są to między innymi nasz kanał na platformie YouTube, zaproszenia na webinary oraz regularny newsletter dla Klientów. 

Czy mogę zrezygnować z korzystania z Portalu SkySnap? 2024-10-15T21:02:42-01:00

Naszym celem jest, abyś pozostał naszym zadowolonym Klientem, ale jeżeli z różnych powodów będziesz musiał/ła zakończyć subskrypcję naszych usług to oczywiście jest taka możliwość i jest zależna od Twojego pakietu subskrypcji. Możesz zrezygnować z miesięcznym wypowiedzeniem (na miesiąc przed następnym okresem bilingowym) w przypadku comiesięcznej subskrypcji lub po okresie zakończonej subskrypcji w przypadku transakcji zakupu rocznej wersji subskrypcji. W przypadku rezygnacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, odezwiemy się do Ciebie w celu potwierdzenia rezygnacji.

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby skorzystać z okresu próbnego?2024-10-15T21:01:01-01:00

Nie, w czasie okresu próbnego nie musisz podpinać karty kredytowej ani podawać szczegółowych danych fakturowych firmy. W okresie próbnym zależy nam, żebyś poznał/ła nasze rozwiązanie. Wspólnie sprawdzimy czy nasze rozwiązanie jest tym, czego Twoja firma oczekuje, zanim zdecydujesz się podjąć z nami współpracę.

 

Rozpocznij cyfrową transformację swojego placu budowy dzięki SkySnap

Zwiększ opłacalność inwestycji kontrolując postęp i dokonując pomiarów z wykorzystaniem narzędzi on-line.

Wykonując w odpowiednim czasie skanowanie miejsca pracy i korzystając z zautomatyzowanych narzędzi do porównywania stanu realizacji z projektem, możesz szybko sprawdzić, czy jesteś na czas i zgodny z projektem.

KONTAKT

Wypełnij formularz i umów się na prezentację naszych rozwiązań.

Napisz lub zadzwoń do nas, jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz rady.

Klikając przycisk "Wyślij" wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz otrzymywanie informacji handlowych, marketingowych i edukacyjnych od SkySnap sp. z o.o., al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, NIP: 5223040482, zgodnie z polityką prywatności.

Przejdź do góry